2014. február 23., vasárnap

Szösszenetek

Néhány kép az otthonovis mindennapjainkból:
Matricákat készítettünk (öntapadós lapra nyomdáztunk, majd körbevágtuk),
majd a megnevezett testrészre ragasztottuk, nagy élvezettel csinálták a feladatot mind a ketten

A varrás feladta a leckét, de nagyon kitartóak voltak



Imola is műben volt 

Elkészült az első mamuszom, mire a két apróság 
gyorsan leadta a rendelést 1-1 saját tutyi horgolására

0. kör: 4 láncszem körgyűrűbe zárva
1. kör: 8 erp (egyráhajtásos pálca)-gyűrűbe zárva
2. kör: minden szembe 2 erp (16 db)-gyűrűbe zárva
3. kör: minden 2. szembe 2 erp (24 db)-gyűrűbe zárva
4. kör: minden 3. szembe 2 erp (32 db)-gyűrűbe zárva- a gyermekeknél innentől kezdve már nem szaporítottam tovább, hanem csak róttam a köröket)
5. kör: minden 4. szembe 2 erp (40 db)-gyűrűbe zárva- itt már az én mamuszom is elérte a kívánt lábfej szélességet
6-13. kör: ismétlés
14-36. sor: 30 szemet oda vissza horgoltam
Végén erp-val félbehajtva a munkám összehorgoltam, lezártam a mamuszt
Erp-val körbeszegtem a szélt, majd 40-45 láncszemmel pántot horgoltam.
A kis fagombok különösen feldobták a kézimunkát (hobby-kreatívban kapható öntapadós fafigurákba fúrt lyukat a párom, amely a gomblyukakat helyettesítette)

Egy másik oldal, ahol eligazítást kaphatsz:
http://magnyes.blogspot.hu/2012/08/tutyi-de-lehet-mamusz-is.html#axzz2uBVDgBbR

Nagyon nagy izgalommal várta mindenki az elkészülő mamuszokat, időnként Máté megjegyezte:"Anya, csak ilyen keveset csináltál még meg belőle!"
Azóta már többször is felavattuk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése