Felhasznált irodalom:
A foglalkozások elején elolvassuk a
soron következő történetet.
(1-1 foglalkozás ötletsora akár 2
napra is szétosztható)
Óra száma Lecke
címe Feladatok betű és vonal
1. |
Rejtélyes ellenség |
Gyurmából cápa megformálása-FM |
Cápa betűit lencsével kirakni |
2. |
Szőr Mancs és 8 vitorla 1. (11.o-ig) |
Keresd a különbséget! (2 medverajz összehasonlítása)-V |
A hallottak szerint tedd ki a betűket/szótagokat! |
3. |
Szőr Mancs és 8 vitorla 2. (12-14.o.) |
Vonalvezetés (tengerből kell kimenteni Szőr Mancsot)-VMK |
Jószolgálat betűit kiszínezni |
4. |
Hős bárkánk |
Jobbra-balra úszó hajók színezése, majd karjelzésekkel
kísérve elolvasni az irányokat TO |
Átmásolni a szavakat (bárka névötletek), majd a
meghatározott betűket különböző színnel megkeresni |
5. |
Kevély-sziget 1 (19-20.o.) |
Ügyességi verseny (toronyépítés kockából, memóriajáték,
birkózás, állatnevek felsorolása) |
Kezdőbetűk párosítása állatképekkel (hörcsög, vakond,
macska, egér, béka, majom, menyét) |
6.
|
Kevély-sziget 2. (22-24.o.) |
Koronakészítés (ráírjuk Jézus nevét)-FM |
Betűpárosító (különböző méretű betűpárok keresése) |
7.
|
Kevély-sziget 3.
(25-27.o.) |
Papírcsákó hajtogatása-díszítése |
Cikk-cakk átrajzolása-vonalkövetés (cickányok elvezetése a hajóra) |
8. |
Alázat-sziget |
Gyümölcssaláta-FM Reggelire mézes kenyér kenése |
Gyümölcsök körvonalait kiegészíteni-V |
9. |
Megszelídített szigetlakók 1. (33-35.o.) |
Tornaóra (fél/páros lábon ugrálás, szék megérintése
nélkül átkúszni a szék alatt, bukfencezés, hintázás)-NM |
Verses ujjtorna megtanulása (Gyülekeznek a felhők...) |
10. |
Megszelídített szigetlakók 2. |
Medvesuli (ismerkedés a medvefajokkal) Daltanulás Szívünk zengje már... Mosás-vasalás ismertető |
Falfestés:)
|
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése