2013. április 23., kedd

Lexi


Új sorozatunkat követheted nyomon. Az olvasás előkészítésében fontosnak találtam az alapképességek megalapozását. Végül a Lexi mellett tettem le a voksom.
Egy kis kiegészítéssel próbáltam mozgalmasabbá és sokrétűbbé tenni.

Csabay Katalin: Lexi
foglalkozás tervezet
HétfőJobb-bal oldali testrészek gyakorlása
(szív-kéz hurkapálcán, mint segédeszköz)-TO
Feladatlap 5-6.
Gyakorlólap 62.
Párosító memória- VM
KeddFent-lent röptetni a hurkapálcára rögzített katicabogarat- NM, TO
Testem részletezem c. vers megtanulása- TS
A holló és a sajt c. vers meghallgatása, mesélés kép alapján- B
Feladatlap 7-9.
Gyakorlólap 62. folytatása
SzerdaJobb-bal oldali testrészek megmutatása a gyermekek vezetésével- TO
Testem részletezem c. vers gyakorlása- TS, AM
Feladatlap 10-12. (beosztva a két gyermek között a feladatokat)
Formák átismétlése, tapintós formapárosító- TK, F
CsütörtökKépsor megfigyelése után emlékezetből kitenni a látottakat- VM
(3-5 elemszámig)
Testem részletezem c. vers gyakorlása- TS, AM
Feladatlap 13-14.- Szer.
Gyakorlólap 63.- 3. Melléklet
Anyák napi igevers gyakorlása
PéntekKönyvtár, játszótér

A leírtakat megelőző feladatokat még nem ilyen tematikusan vettem át a gyermekekkel, inkább csak kedvcsinálóként ismerkedtünk a könyvvel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése